Castecny upgrade na 2.2

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 22 Jul 1999 13:58:23 +0200

Petr Balas napsal:
> Hi all
>=20
> Chtel bych se vyhnout rucnimu kompilovani ale potreboval bych novejsi v=
erze
> nekterych programu (z unstable). Takze se chci zeptat - jak velky probl=
em je

pokud jich neni moc (apache, mysql, ..) tak bych volil spise tohle

> pouzit par programu z unstable a zbytek nechat ze stable (je mi o nutno=
st
> prejit na glibc 2.1, jinak bych si to lajsnul okamzite)?

lze bez obav (aspon moc velkych). Akorat pozor, pokud budete delat jenom
castecny upgrade, tak zkontrolovat, ze se stahla i libreadline2g (je tam
thochu spatna zavislost, takze pak v bashi pri stlaceni <TAB> zuchne).
Vetsina chyb je spravena. Jenom nektere zavislosti na perlu (viz. mail od
Ondry) jeste nejsou uplne v poradku, ale IMHO nic nebrani nainstalovat
perl-5.005 misto perl-5.004, pokud se nahodou netrefite do 36 baliku, kte=
re k
dnesku jeste nejsou opravene.

>=20
> Nebo druhy dotaz: jake jsou zkusenosti s kompletnim prechodem na unstab=
le?

Pohoda. apt-get dist-upgrade

				Petr =C8ech
P.S. s upgradem bych pockal na zitrek, protoze dneska na tom mirrory nejs=
ou
dneska zrovna nejslavnejc. Naejak divne zmirroril ftp.{de,cz,se}.debian.o=
rg,
debian.midco.net, ...