Castecny upgrade na 2.2

Petr Balas lists@petrbalas.cz
Thu, 22 Jul 1999 16:25:35 +0200

Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote in message
news:19990722135823.A24918@atrey.karlin.mff.cuni.cz...
Petr Balas napsal:

> pokud jich neni moc (apache, mysql, ..) tak bych volil spise tohle

No zatim mi jde predevsim o sambu - 2.0.3 mi pada skrz nejake oplocky
a v popisu k 2.0.4 jsou o nich nejake zminky

> lze bez obav (aspon moc velkych). Akorat pozor, pokud budete delat jenom
> castecny upgrade, tak zkontrolovat, ze se stahla i libreadline2g (je tam
> thochu spatna zavislost, takze pak v bashi pri stlaceni <TAB> zuchne).
> Vetsina chyb je spravena. Jenom nektere zavislosti na perlu (viz. mail od
> Ondry) jeste nejsou uplne v poradku, ale IMHO nic nebrani nainstalovat
> perl-5.005 misto perl-5.004, pokud se nahodou netrefite do 36 baliku,
ktere k
> dnesku jeste nejsou opravene.

Hmmmm. Takze kdyz prohodim jen glibc, locales, gconv-modules a sambu tak
by to mohlo stacit.

> Pohoda. apt-get dist-upgrade

Nejde mi o vlastni proces upgrade ale o cetnost pripadnych dalsich problemu.
Podstatne jsou pro me apache a smail

> Petr Čech
> P.S. s upgradem bych pockal na zitrek, protoze dneska na tom mirrory
nejsou
> dneska zrovna nejslavnejc. Naejak divne zmirroril
ftp.{de,cz,se}.debian.org,
> debian.midco.net, ...

Je odhad, kdy se usadi ten Perl?

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)