csLaTeX

Petr SPATKA Petr.Spatka@seznam.cz
Fri, 23 Jul 1999 14:53:46 +0200

> Asi ne. Resp. Petr Spatka (?) rikal, ze na to ted nebude mit cas. Mozna se
k tomu dostanui. ale nejak nejsoem ted schopny ani doprelozit Packages.X. :(

Zatim doopravdy nemam cas. Navic mam problem, ze ted nebudu pomerne dlouho
mit pristup na pevnou linku a delat s 5MB balikem pres dial-up se mi zda
pomerne problematicke. Pokud by jste nekdo neco zacal na CSTeXu pro Debian
upravovat, dejte vedet ostatnim v konferenci at nedablujeme praci.

Petr SPATKA, Petr.Spatka@seznam.cz