Obcas `vytece' bash

Roman Vesely drak@brailcom.cz
09 Jun 1999 17:36:24 +0200

>>>>> "Vilem" =3D=3D Vilem Vychodil <vychodiv@inf.upol.cz> p=ED=B9e:

    Vilem: 	Zdrav=EDm,

    Vilem:         nainstaloval jsem n=ECkolik Debian=F9 2.1 (asi 10) na
    Vilem: zcela odli=B9n=FDch HW konfigurac=EDch, ale v=B9ude jsem se setkal s
    Vilem: t=EDm, =BEe se mi ob=E8as po ukon=E8en=ED bashe za=E8ala plnit obrazovka
    Vilem: podivn=FDmi znaky, n=ECco jako kdy=BE se ud=ECl=E1 cat s bin=E1rn=EDm
    Vilem: souborem, st=E1v=E1 se mi to zhruba tak jednou denn=EC a p=ECkn=EC m=EC
    Vilem: to v=BEdycky na=B9tve :(((. Stalo se v=E1m to taky? =C8=EDm to je?

;-)
Me se to taky stavalo, vzdycky to bylo tim, ze jsem "pod" tim shellem
zapomel mc.

        Zdravim,
                Roman
--