zapnuti us klavesnice pri startu

Filip Hroch hroch@physics.muni.cz
Fri, 11 Jun 1999 11:40:16 +0200 (CEST)

Vazeny pratele,

pouzivam Debian 2.1 na ktery jsem rucne naistaloval
(mam maly disk, takze jsem vybral jen nutne soubory)
balik 'skcz-slink_0.91-8_i386.deb', ze ktereho jsem
vytahl jen mapu klavesnice 'cz-qwerty.map' (fonty jsem
pouzil stadardni) a podle scriptu 'postinst' vhodne
upravil startovaci scripty. Vsehno funguje tak jak ma,
ale vadi me, ze se pri startu nahodi rovnou ceska
klavesnice (problemy pri psani hesel), protoze je
primarni. Ja cesky pisu jen obcas a tak by se me hodilo,
aby se me nejprve nahodila us a teprve pri pozadavku
zvolila ceska. Z te 'cz-qwerty.map' neni na prvni pohled
videt, jak to zaridit.

Diky
F. Hroch