Kompilace a jine problemy

Martin Masin masin@fzu.cz
Mon, 1 Mar 1999 10:25:09 +0100 (MET)

Dobry den,

> Driv, kdyz jsem zkousel Debiana, nepodarilo se mi prakticky nic
> zkompilovat (jadro ani nejake aplikacni programky).
> Bohuzel si uz nepamatuji to nejpodstatnejsi, jake chyby to hazelo, takze
> je tento mail dost hlopy.
> Ale i  vsem mym znamym koncily kompilace neuspechem.

	Zatim jsem nic nekompiloval.

> A jeste by mne zajimala instalace. To se opravdu musi zaskrtavat
> nejakych 1500 balicku ktere chci?

	Nikoli. Pri prvni instalaci na cisty HD dostanete na vyber
nekolik prebvybranych sestav (napr. pro domaci pouziti, server,
vyvojarsky, ...). Ty si pak upravite k obrazu svemu nebo to
nainstalujete tak, jak to je. Je samozrejme mozne projit i vsechny
balicky, ale vzhledem k tomu, ze jsou clenene do kategorii, staci
probrat jen to, co me zajima.

					Martin

Mgr. Martin Masin
Institute of Physics AV CR