Kompilace a jine problemy

David Rohleder davro@ics.muni.cz
01 Mar 1999 10:59:47 +0100

Radek SKOKAN <rskokan@lapeco.cz> writes:

> Driv, kdyz jsem zkousel Debiana, nepodarilo se mi prakticky nic
> zkompilovat (jadro ani nejake aplikacni programky).
> Bohuzel si uz nepamatuji to nejpodstatnejsi, jake chyby to hazelo, takze
> je tento mail dost hlopy.
> Ale i  vsem mym znamym koncily kompilace neuspechem.
>
> A jeste by mne zajimala instalace. To se opravdu musi zaskrtavat
> nejakych 1500 balicku ktere chci?

Ne. V novem instalacnim programu je mozne si vybrat co chci:
server, workstation, atd. Nebo vybrat z baliku (devel, X). Instaloval
jsem zatim pouze z disket a pak ze site, takze nevim, jak to bude na
oficialnim CD.

BTW: neni oficialni release uz zitra?

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic