Co vlastne prekladame v Slink?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 15 Mar 1999 08:52:04 +0100

Miroslav Vasko napsal:
> Caute,
>
>     tak si v nedelu vecer prekladam baliky slink - a zrazu
>     mnou zacina vrtat podozrenie - nie su v nich aj baliky
>     z non-US a non-free?
jo, jsou. Ja si toho vsim davno. Ale stejne se to nekdy musi (melo)
prelozit. Tem balikum, ktere si myslim, ze nejsou v main, tak prekladam
pozdeji - kdyby nekdo po me rychle chtel preklad, tak at mam main.

>     priklad:
>     non-US: mutt-i (M)
? ja myslel, ze mutt-i u zve slinku neni
>     non-free: mysql-server (M)
>
>     ak ano, tak preco? prekladame uz vsetko alebo len main?
>     mal som dojem, ze len main.
jo, vi buh - davro?

>     Moze mi niekto povedat, ako to je?
Me taky. Ne, ze by to zas az tak vadilo, ale mohlo by to byt
roztridene do kategorii - nejdriv main a kdyz zbude cas, tak ostatni.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz	|