Oznam: velka reorganizacia balikov cs-debian

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Fri, 26 Mar 1999 17:56:08 +0000

Zdravim vsetkych,

spravil som velku reorganizciu lokalizacnych balikov:

1. vela ludi ma presviedcalo (a presvedcilo), ze kniznice typu
"forced" uz zastaravaju, takze som vyhodil forcedIM z cz-slink a
sk-slink a umiestnil ju do baliku forced-im. vdaka tomu klesla velkost
baliku (bez forcedIM) pod 100 KB

2. nadejne vyzera aj riesenie nutenej lokalizacie od Zdenka Kabelaca,
lenze (podla jeho slov) v podstate nefunguje bez specialnych nastaveni
suborov, ktore su nekompatibilne s doterajsimi balikmi cz-slink a
sk-slink. ale pre dobrodruhov je tu balik libi18n

3. dal som baliky sk-slink a cz-slink do poriadku v zmysle Debian
Policy - aspon lintian teraz pri nich neprotestuje. u forcedIM a
libi18n to zatial nejde (respektive to neviem)

4. okrem cz-slink/sk-slink existuje este vynikajuci unicodovy balik
ucw-cs (iba lokalizacia konzoly). teraz dokazu moje baliky zit povedla
ucw-cs bez problemov - uzivatel moze mat klavesnicu/font z ucw-cs a
lokalizaciu pre Xwin z cz-slink

5. spolupraca s SVGAtextmode este nie je automatizovana, ale dufam, ze
to priemerne zdatny uzivatel zvladne aj sam.

takze, prosim o dalsie testy - baliky su sice zostavene, ale nie su
poriadne otestovane. kazdy bugreport odmenim pivom :-)))

Miro.

ps: baliky budu na strankach www.debian.cz/slovak v piatok 26.3. do
22:00.

--