cz-slink.0.61-1.i386.deb

Ondrej Sury shade@globe.cz
Tue, 30 Mar 1999 13:24:32 +0200

> Ondra pokud vim zadne pocestovani nedelal.

  Pravda, i kdyz momentalne mam sto chuti udelat apache s mod_czech a
php3.
(Momentalne v potato jsou rozbite dependencies apache <-> php3, protoze
php3 chce
apache <= 1.3.4 a v potato je 1.3.6 a kdybych chtel apache/php3 ze slinku,
tak
tam zase neni mysql 3.22..., takze jsem to ted vyresil tak, ze jsem si php3
zkompiloval
do /usr/local/.  Holt unstable...)

> Doma nejsem zas tak daleko od slinku. V necem jsem o trochu pozadu i za
> slinkem a v necem napred. Treba balickovaci nastroje je dobre mit co
> nejnovejsi. Nebo dokumentaci ... Ale kdo to ma domu tahat na disketach.
> Ale zas tak bleeding edge, abych tam mel glibc2.1 nejsem.

  A to ja zas jo...  Zatim jsem (krome doby, tesne po freeznuti slinku, kdy
meli spatne
zkompilovane nektere knihovny a toho prikladu nahore) s zadnymi problemy
nesetkal.
Ja mam unstable hlavne proto, ze veci ve stable tree jsou obcas sto let za
opicema.
A kdyz obcas neco nefunguje, tak si myslim, ze jsem to schopen spravit tak,
aby to zase
fungovalo a pak pockat az to opravi.

  Nicmene ta cestina mi nejak nefunguje.  Nainstaloval jsem si
console-tools, ktere
by mely mit podporu 16-bitovych map.  A dela mi to porad to, ze zobrazuje
jenom ISO-8859-1 znaky, kdyz zapnu vsechno (fonty a mapy) ISO-8859-2.  Mam
to ted tak, ze mam iso2 fonty
a iso1 translacni mapy.  Chodi to ted krome ramecku, ktere se zobrazuji
prazdne.
A v Xech jsem nainstaloval ten balicek z http://www.penguin.cz/~stano/ a
cesky mi to stejne
nepise...  Je to nejake rozbite.