Problem s instalaci Slinku

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 30 Mar 1999 16:35:20 +0200

Petr Her~man napsal:
> Dobry den,
>
> pri instalaci slinku jsem narazil na par problemu,
> skrz ktere se momentalne nedokazu dostat:
>
> 1) Pri pokusu o vytvoreni bootovaci disketty mi hlasi,
>    ze na tu diskettu nemuze psat a jestli neni nahodou write-protect.
>    Neni, zkousel jsem jich nekolik, vsechny OK.
>    Z vedlejsi konsole jsem je mohl normalne primontovat
>    a zapisovat na ne.
to fakt nevim.
> 2) Instaluju na /dev/hdc , protoze na /dev/hda ma uzivatel W95.
>    Jen se mi fipsem podarilo odkrojit na /dev/hda 1 cylindr 2MB
>    /dev/hda3, ktery montuju na /boot.
a ja to vypadalo pri spusteni lila? Tj. kam byly primountovane disky,
hlavne /boot. Ten by mel IMHO byt nekde okolo /target/boot.
> [...]
> compact
> vga=normal
> delay=20
> default=w95
> message=/boot/lilo.msg
>
> image=/vmlinuz
>   label=slink
>   root=/dev/hdc7
>   read-only
>
> other=/dev/hda1
>   label=w95
>   table=/dev/hda
>
>    Lilo probehlo OK, nastavil jsem hda3 jako aktivni, ale po rebootu
>    mi bios a Win95-kovy MBR (nebo kdo jiny?) hlasil:
1. nejsou nahodou dve partition aktivni? To obcas dela problemy. Dalsi pokus
je fdisk /mbr a nastaveni aktivni na lilo v hda3.
OK. Predpokladam ze jste pak spustil lilo. Myslim, ze je to uplne jednoduse
rucne zmenit nejde.

> 3) Pri pokusu spustit linux z DOSu loadlinem:
>        loadlin linux root=/dev/hdc7 ro
>    mi nabehne jadro,
>    vsechno didentifikuje OK, vcetene partitions, a pak:
>    VFS: Mounted root
>    BUG IN DYNAMIC LINKER  ld.so:  ../sysdeps/i386/dl-machine.h:
>      307: elf-machine-lazy-rel:
>      Assertion `!  "unexpected PLT reloc type "' failed!
tak tohle jsem jeste nazazil.

> a konec, pomuze jen Ctrl-Alt-Del na reboot.
> Naprosto nechapu, co ta hlaska muze znamenat.
ja jo. Chyba v dynamickem linkeru. Ale nevim proc.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz	|