Rozdielové balíky pre Slink

David Rohleder davro@ics.muni.cz
27 May 1999 20:19:27 +0200

Miroslav Vasko <mvasko@isternet.sk> writes:

> Nazdar,
>
> Preklad Packages sa ch-A}li pomaly ku koncu (u nas ch}bajz pmsmena
> f,p,t,w,z - asi 150KB).

U nas chybi f, t (tam jsou jenom drobne detaily na doladeni)
l p w x z  - tady nevim, proto-B>e to neprekladam. Tak>e zatim vyhrava
slovenko pomerem 21:19 :-)

Snazte se druhove moji, nebo nam to slovaci natrou :-)

> Chcel by som sa tedy sp-A}ta;, hi a kedy budz vystaveni "rozdielovi"
> balmky na web. A keo u> som pri tom, ako sz ve5ki a v akej forme budz
> vystaveni?

Chtel bych to udelat tento vikend.

Prozatim jsem uvazoval o dvou formach:

1. Milanuv ediff do Emacsu
2. protoze natolik Emacs neumim, tak jsem uvazoval o nasledujicim:

--------------------------------------
] Package: blabla
] Version: 1.2.3
] ......

] Package: blabla
] Version: 1.2.3
] ......

] Package: blabla
] Version: 2.2.1
] ......

Package: blabla
Version: 2.2.1
 je mozne zkopirovat stary, pokud priblizne stejny

-------------------------------------

Pokud ma nekdo lepsi napad, sem s nim. Jinak se mi hodne libi Milanuv
ediff. Budu brat oba formaty.

> Dokonca, mo>no by stalo za zvahu zaha; priebe>n} preklad pre Potato -
> freeze by mal by; do jedniho-dvoch mesiacov.

Uhuuu, to je hruza, kdo to ma porad prekladat.

> Ho ty na to?

Co uz nadelam, jeste ze se nevydavaji nove verze tak casto jako u
cervenokloboucniku.

Ale myslim si, ze opravdovy release potato bude za hodne dlouhou
dobu. Zajimalo by me, jestli bude freeze aspon stejne dlouhy jak u
slinku.

> Voaka,
> Miro.
>
> --