Rozdielové balíky pre Slink

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Thu, 27 May 1999 21:06:52 +0000

=C8aute,

> slovenko pomerem 21:19 :-)=20
ako in=E1=E8?

> Snazte se druhove moji, nebo nam to slovaci natrou :-)
zasa :)

> 1. Milanuv ediff do Emacsu=20
toto vyzer=E1 pekne. budem sa musie=BB na ediff pozrie=BB.

> 2. protoze natolik Emacs neumim, tak jsem uvazoval o nasledujicim:
je to dos=BB nepreh=B5adn=E9, ale mysl=EDm, =BEe to bude dobr=E9 pre =B5u=
d=ED, ktor=ED
nemaj=FA (radi) Emacs.

tak=BEe som za _obe_ formy s=FA=E8asne, nech si ka=BEd=FD preklad=E1, ako=
 chce.

> Uhuuu, to je hruza, kdo to ma porad prekladat.
kto in=FD ako my :(
ale lep=B9ie to za=E8a=BB v predstihu, aby sme to st=EDhali.

> Ale myslim si, ze opravdovy release potato bude za hodne dlouhou
> dobu. Zajimalo by me, jestli bude freeze aspon stejne dlouhy jak u
> slinku.
to=BB re=E8n=EDcka ot=E1zka. bohvie. pripravme sa na najhor=B9ie - =BEe d=
odr=BEia
term=EDny :-)))

Miro.
--