Preklad: Slovnik 001

Vladimir Michl michlv@penguin.cz
Tue, 2 Nov 1999 08:10:47 +0100 (CET)

On Mon, 25 Oct 1999, Jan Popelek wrote:

> N=E1sleduj=ED slova, kter=E1 jsem nena=B9el ve slovn=EDku a proto k nim=
 p=F8i=F8adil
> n=E1hodn=E1 slova. Znalci nech=BB oprav=ED a zahrnou do slovn=EDku pro =
pot=ECchu
> p=F8=ED=B9t=EDch generac=ED p=F8ekladatel=F9.

Podle p=F8ipom=EDnek jsem upravil a poskytuji tedy tuto verzi, kterou pak
za=F8ad=EDm do slovn=EDku

Swiss Army Knife                =A9v=FDcarsk=FD arm=E1dn=ED n=F9=BE, "Uni=
verz=E1ln=ED n=E1stroj"
audit record                    z=E1znamy pro audit
authenticate                    autentizovat, ov=EC=F8it toto=BEnost, pro=
k=E1zat toto=BEnost
authentication                  autentizace, ov=EC=F8en=ED toto=BEnosti, =
prokazov=E1n=ED toto=BEnosti
back-end                        pozad=ED
centipede                       (OpenLDAPd - centipede), stono=BEka
cookies                         cookies
cryptographic                   =B9ifrovac=ED, kryptografick=FD
data-driven                     =F8=EDzen=FD daty
development [files, i.e. -dev.deb]      v=FDvojov=E9
developers [toolkit]		v=FDvoj=E1=F8sk=E9 [n=E1stroje] ([n=E1stroje] v=FDv=
oj=E1=F8e)
dialect [of Pascal]             dialekt [Pascalu]
dialect-independent             dialektov=EC nez=E1visl=FD

directory interaction           adres=E1=F8ov=E9 slu=BEby ???

embed				vt=EClit
embedded                        vestav=ECn=FD, vt=EClen=FD
front-end                       pop=F8ed=ED, prost=F8ed=ED, rozhran=ED
generator                       gener=E1tor

grabber                         ???
internals                       vnit=F8nosti

listing                         v=FDpis
load [program]			zav=E9st			=09
loadable                        zavediteln=FD (=3Dplugable)
masquerade                      ma=B9kar=E1da
off-line                        mimo s=ED=BB, nep=F8ipojen=FD, nesp=F8a=BE=
en=FD
opcode tree                     strom opera=E8n=EDch k=F3d=F9 (opk=F3d=F9=
) (pkg. PerlDebug)
parser                          parser, syntaktick=FD analyz=E1tor
plugable                        z=E1suvn=FD
plugin                          z=E1suvn=FD modul
proxy cache                     proxy cache
readable [source code]          =E8titeln=FD [zdroj=E1k]
rendering                       renderov=E1n=ED
replication server              replika=E8n=ED server (pkg. OpenLDAPd)
set                             sada, mno=BEina, kolekce, nastavit
data set			datov=FD soubor
setuid root                     "setuid root", s pr=E1vy superu=BEivatele
shell                           shell, interpret p=F8=EDkaz=F9
standalone                      samostatn=FD, nez=E1visl=FD
time-billing                    (vy)=FA=E8tov=E1n=ED pracovn=ED doby
to debug                        ladit
to extract [from archive]       vyt=E1hnout, vyjmout, vyzvednout [z archi=
vu], rozbalit
to save bandwidth               =B9et=F8it =B9=ED=F8ku p=E1sma/kapacitu l=
inky
widget                          p=F8=EDpravek, widget
window manager                  spr=E1vce oken
wrapper                         obal, wrapper

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *