Package: wish

David Rohleder davro@ics.muni.cz
05 Nov 1999 09:18:26 +0100

Michal Hajek <hajek@nspuh.cz> writes:

> Mam Debian od Cpressu (slink), 5 CD. Nektere baliky maji
> Depends: wish, ale Package: wish jsem tam nenasel ....
> Nakonec mi poradil kamarad (diky, kostra ;-) ze je to i v jinem
> baliku, takze wish samotny jsem nainstaloval, ale predpokladam,
> ze wish jako balik instalovany nemam a ty zavisle veci se budou
> vzpouzet... Kde delam chybu (kde ten balik je) ?
>
> Diky,
> 		mh
>
> PS: find /cdrom -name "*wish*"
> na zadnem z tech CD nevratilo nic jineho nez swish, coz ale
> nebylo ono (nainstaloval jsem to a wish porad chybel).

To hledani jeste nic neznamena. V podstate muze byt u nektereho baliku
v jeho control napsane Provides: wish. Coz je taky pravda. napr. u
baliku tk*

Podobne je to s virtualnimi baliky. Mate na vyber mezi vice MTA, ale
MUA jsou zavisli na nekterem MTA a ne na konkretnim MTA. Tak se rekne
Provides: mail_transfer_agent a MUA ma v Depends: mail_transfer_agent.
Pokud mate nainstalovany alespon jeden MTA, tak se MUA nebude vzpouzet
nainstalovat.

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic