problem se samotnou instalaci

zblunk zblunk@atlas.cz
Sat, 6 Nov 1999 11:23:25 +0100

Zdravim
mam drobny problem :)) -
 - nemohu vubec nainstalovat debiana
      - pri instalaci z disku, nebo z cd se objevi uvodni menu ktere
odklepnu entrem a rozjede se
        rozbalovani , vidim na obrazovce hlaseni ,ze se nasla dobra
konfigurace disku,a vubec         	hardweru.V okamziku kdy vypise na
obrazovku hlaseni
                     md MD_MAX....=4 MD_REAL_...=8 pocitac spolehlive
vytuhne
        nechal jsem to tak 15 minut   -   neocekavam ze by delal neco na
pozadi
tot vse o popisu problemu  ted co jsem zkousel -
     v uvodni obrazovce(instalace) jsem zkousel   zadat parametry disku, typ
cd-romky,....
     vypl jsem ochranu bootu v biosu, uz jsem zkousel vypnout i pnp v biosu,
muj disk ibm 15,2
    jsem vymenil za western digital 850 Mb, ale nic
    vyse uvedene hlaseni jsem prve povazoval za chybu 8>4  ale kdyz ted
pouzivam redhat
   tak je vse v pohode ,on tenhle radek vypisuje taky- a pak jede dal (v
redhatu(5.1) nasleduje detekce SCSI- ze by to   bylo detekci? -pak kde a jak
ji mam vypnout)

ted neco o mem pocitaci -

 debian je vydani 2.1 -cesky
     mather :     m748    PII   mendocino 333 +64 ram
     grafi:          sis620 8Meg shared onboard
     modem      onboard 56Kbps
     disky         ibm 15.2 Gb  nebo ibm 850
     fastethernet arrovana
     cd-rom 4*   +3,5" +5.2"   disketove mechaniky
     jo a cele to je v ATX  bedne takze tam je i podpora apm  - tohle jsem
taky zkousel vypnout
    a disky jsou zapojeny takto :
            ide1:   hardisky    15.2Gb-master 850-slave
            ide2 :   cdrom
Ps :   obdobu tohodle jsem posilal na adresu uvedenou v installu a zatim
neodpovedeli -tak snad
PS2:  nesetkali jste se s timto uz nekdy  ???
           Mno diky moc za pomoc     a mejte se
      								Hynek Los