Correcting dependencies

Jozef Hitzinger hitzinger@phobos.fphil.uniba.sk
Tue, 9 Nov 1999 11:52:14 +0100 (CET)

> Nepomuze apt-get check? Pokud ne, zkusil bych primo dpkg --audit a
> potom --configure (pripadne --install) na baliky, ktere audit vypise.

Padla nam instalacia (ciastocny upgrade na unstable) cez dselect a masina
bola presne v tomto stave. Neslo 'dpkg -s balik', 'dpkg -r balik' ani nic
ine co som skusal (neslo = ziadna odozva) okrem dpkg --help.

Apt-get poradil '-f install', co ostalo stat s hlaskou Correcting
dependencies .. ale problem bol IMHO na urovni dpkg. Ponahlalo to tak sme
masinu preinstalovali :-(.

Je nejake riesenie ked su databazy dpkg zmrvene tak ze odmieta
komunikovat?

--
jozef  :-)