Correcting dependencies

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 9 Nov 1999 12:35:25 +0100

Jozef Hitzinger napsal:
>=20

>=20
> Padla nam instalacia (ciastocny upgrade na unstable) cez dselect a masi=
na
> bola presne v tomto stave. Neslo 'dpkg -s balik', 'dpkg -r balik' ani n=
ic
> ine co som skusal (neslo =3D ziadna odozva) okrem dpkg --help. =20

volne misto na disku bylo?

> Apt-get poradil '-f install', co ostalo stat s hlaskou Correcting
> dependencies .. ale problem bol IMHO na urovni dpkg. Ponahlalo to tak s=
me
> masinu preinstalovali :-(.
>=20
> Je nejake riesenie ked su databazy dpkg zmrvene tak ze odmieta
> komunikovat?

k tomu by nikdy nemelo dojit, pokud nespadne filesystem, protoze dpkg zac=
hazi
s databazi tak, ze ji pri updatu presune na status.old a pak dumpne novy =
stav
do status. Takze by melo stacit zkontrolovat stav techto dvou souboru a
pripadne si s tim pohrat.

				Petr =C8ech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz