Correcting dependencies

Jozef Hitzinger hitzinger@phobos.fphil.uniba.sk
Tue, 9 Nov 1999 14:56:34 +0100 (CET)

On Tue, 9 Nov 1999, Petr Cech wrote:

> volne misto na disku bylo?

bolo

> Takze by melo stacit zkontrolovat stav techto dvou souboru a pripadne
> si s tim pohrat.

filesystem bol tiez ok, pokracujeme na nom dalej bez zmien. ja som len
nevedel kam siahnut, vdaka za tip - /var/lib/dpkg/{status,status.old}

mozno dpkg chybala nejaka utilita, lebo najskor sa kopa balikov kvoli
dependenciam odinstalovala a potom upgrade padol .. nebol ani bash

odkedy sa mi po prikaze 'apt-get install devscripts' odinstalovat apache a
php3 a vuobec skoro vsetko co som potreboval (prave sa menil perl), davam
vzdy najprv 'apt-get -s install' a ked chce robit prasaciny tak dalej sa
nejde. no ale tento upgrade robil kolega cez dselect ..

--
jozef  :-)