Prekladatelsky dotaz.

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 9 Nov 1999 18:50:01 +0100

Honza Pazdziora napsal:
>=20
> A Vy vazne, az budete nekde cist clanek a bude se tam mluvit o volnem

hmm. kdyz o tom ted uvazuju, tak ono volny ma i u nas nekolik  dalsich vy=
znamu
jako free v anglictine. Ale jak zde uz asi zaznelo, tenhle pripad bych re=
sil
asi stylem " ... volny(free) software ... Pekny priklad volneho softwaru =
je ..."

> softwaru, pochopite, ze se jedna o open source?

ja nechci "open source" ja chci "free software" :)

				Petr =C8ech