cslatex v Debianu?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 15 Nov 1999 09:50:30 +0100

roofer@post.cz napsal:
> Dobry den.
>=20
> Chtel jsem se zeptat, jak je to s pritomnosti cslatexu v potatu.
>=20
> Vim, ze zde byly nejake problemy s licenci, ale pote to nejak utichlo s=
 tim, ze je vse na dobre ceste (nebo snad i vyreseno?).
>=20
> Nicmene na ftp.debian.org/debian/dists/potato/... zadne takove baliky n=
ejsou videt.
>=20
> Do frozen stadia mame jeste dva mesice :-) , ale otazka zni, jestli (a =
kdy) by se do Debianu cslatex dostal.

Az najdu cas a provedu upload co Incomingu z
ftp.debian.cz:/debian-czsk/dists/potato/ .... , kde se cslatex jak jiste =
vite
nachazi.
Akorat mam porad jakousi nechut uploadovat tech 10MB do sveta, kdyz ho vy=
uziji
lide jen z CR/SK (a taky jsem liny).

Jinak, pokud muzete, otestujte ty baliky co jsou na debian.cz. Pokud budo=
fungovat v poradku, zacnu blize uvazovat o postrceni do distribuce.

				Petr =C8ech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz