cslatex v Debianu?

Vladislav Cerny blackie@zf.jcu.cz
Thu, 18 Nov 1999 17:38:43 +0100 (CET)

On Mon, 15 Nov 1999, Petr Cech wrote:

> [...]
 tim, ze je vse na dobre ceste (nebo snad i vyreseno?).
kdy) by se do Debianu cslatex dostal.
>=20
> Az najdu cas a provedu upload co Incomingu z
> ftp.debian.cz:/debian-czsk/dists/potato/ .... , kde se cslatex jak jiste =
vite
> nachazi.
> Akorat mam porad jakousi nechut uploadovat tech 10MB do sveta, kdyz ho vy=
uziji
> lide jen z CR/SK (a taky jsem liny).
>=20
> Jinak, pokud muzete, otestujte ty baliky co jsou na debian.cz. Pokud budo=
> fungovat v poradku, zacnu blize uvazovat o postrceni do distribuce.
> [...]

Zkousel jsem instalovat cslatex pro potato na nekolika pocitacich a mam
problemy - napriklad cslatex nefunguje (diakritika, prikaz \uv ...).
(cslatex pro slink je bez problemu.) Je chyba ve mne nebo v baliku
pro potato? Ostatnim potato verze funguje?

Vlada Cerny
<blackie@zf.jcu.cz>