kompilace kernelu v Debianu

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 23 Nov 1999 13:50:49 +0100

Zdravim,

poradte prosim jak poradne zkompilovat kernel pro Debian. Tj. mam
nainstalovany Slink, funguju, a chci neco pridat nebo naopak ubrat z kernelu
2.0.36. Tak vezmu kernel-source, kernel-package, v 'make menuconfig' si
vyberu co chci, zkompiluju do kernel.deb, nainstaluju pres dpkg (vse se ma
stat automaticky vcetne update lila). Dokonce predtim vsim i prejmenuju
/lib/modules/2.0.36 na neco jineho (jak pisou v kernel-package).

Vysledek je, ze pri bootu dostanu spousty hlaseni o modulech ktere tam uz
jednou jsou nebo naopak vubec nejsou, nejake hruzy u spousteni sitovych
sluzeb (neco o SETATTR nebo tak neco) a vubec to cele pak nefunguje moc
dobre. Problem bude zrejme v /etc/modules a /etc/conf.modules, ktere nebyly
updatovany a odkazuji se na moduly a nastaveni minuleho kernelu. Proc to
neudelal kernel-package a jak to jinak (automaticky?) zvladnout?

Diky.

Petr

P.S. kernel-package jsem nikdy nepouzival, byl jsem zvykly na tar xzvf
linux.tgz, make config, make bzImage, nejake ty cp a pak lilo. Ovsem vyse
uvedene problemy me donutily zkusit kernel-package. Blahove jsem se
domnival, ze tim se vse vyresi. Tento dopis svedci o mem omylu.