kompilace kernelu v Debianu

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 23 Nov 1999 17:12:46 +0100

> hmm. asi nenastavene nejake volby ze sitovani (filtering/netlink ...)

jak obtizne je "trefit" vsechna nastaveni pri make config tak, aby vysledny
kompilat mel stejne vlastnosti jako puvodni jadro od debianu? Neni nekde
jejich .config?

Nebo jinymi slovy: kdybych umel jen pridat SCSI a nejakou sitovku do jiz
beziciho  systemu bez prekompilovani  kernelu, usetril bych si dost prace.
Jenze to neumim.  Kdysi jsem myslel, ze modconf to dokaze, ale to SCSI mi to
jaksi ne a ne pridat. Jakoby primo v jadre neco chybelo, co modconf uz
nevyresi. Pritom na jine masine, kde jsem pridal SCSI uz behem uvodni
instalace, mi chodil originalni kernel OK.

Jakobych  neco zasadniho prehledl... Ze by neco v /etc/ ?

Petr

P.S. jsem modulovy ignorant - pouzival jsem Linux od verzi 0.0malo a
sledoval jsem doby kdy moduly jeste vubec nebyly,  no a pak byly ale zase
nefungovaly OK, takze je temer nikdo nedoporucoval pouzivat. Dnes  uz  je
to asi  jinak, ale ja stejne  davam prednost vsemu uvnitr  kernelu. Je-li
nejake RTFM pro pripady jako ja (neznale fungovani modulu, se zvlastnim
ohledem na specifika Debianu), prosim doporucte.