kompilace kernelu v Debianu

Petr Snajdr snajdr@firma.seznam.cz
Tue, 23 Nov 1999 17:44:32 +0100

On Tue, 23 Nov 1999, you wrote:

> vytvori ho, ale v adresari test a ne misto adresare test. Ted nevim, jestli je
> to chyba, nebo jstli to tak ma byt.

Aha, uz to chapu. Ja si totiz v /usr nenechavam adresare, ale linky do
/usr/src/linux. Takze jsem odpovidal spatne a jeste na neco jineho :-)

Je to dilem zvyku a dilem toho, ze mi to prijde lepsi napad nez drobit jadro po
celem systemu. Navic v /usr/src/ muzu mit x jader  a v pripade zajmu
jen menim linky z /usr/src/linux-verze na /usr/src/linux. Je fakt, ze
ono drobeni me  na Debianu zarazilo. Jaky je pro to vubec duvod?

 --
S pozdravem
   Petr Snajdr