kompilace kernelu v Debianu

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 23 Nov 1999 17:58:47 +0100

Petr Snajdr napsal:
> Je to dilem zvyku a dilem toho, ze mi to prijde lepsi napad nez drobit =
jadro po
> celem systemu. Navic v /usr/src/ muzu mit x jader  a v pripade zajmu
> jen menim linky z /usr/src/linux-verze na /usr/src/linux. Je fakt, ze
> ono drobeni me  na Debianu zarazilo. Jaky je pro to vubec duvod?

nejlepe RTFM v libc6{-deb} /usr/doc/libc6/FAQ.Debian.gz

Reknete mi, kolika programum (a kor na glibc2 ci 2.1) vadi, ze nemaji lin=
ux/ a
asm/, resp. ze jsou z jine verse kernelu. Krome nejakych veci od sitovani
(iproute, ..) asi celkem nicemu. Pokud dany program potrebuje linux/ tak =
neni
problem s -I/usr/src/linux-1.2.3/include . BTW i sam Linus tohle odkyval =
uz za
dob libc5. Programum musi (by melo) byt jedno, na kterem kernelu jsou
prekompilene (opet s jistymi vyjimkami).

				Petr =C8ech