kompilace kernelu v Debianu

Petr Snajdr snajdr@firma.seznam.cz
Wed, 24 Nov 1999 10:32:06 +0100

On Wed, 24 Nov 1999, Petr Cech wrote:

> ja mysles s tim symlinkem v /usr/include/{asm,linux}? Navic to vetsinou zrusi
> i prislusne headry, na ktere se dostane pres ten symlink. Od urcite doby proto
> tohle nedelam. Cistsi reseni nez rm -rf by bylo dpkg-divert

Asi budu zase za hlupaka, ale ja to porad nechapu. Ve FAQ je vysvetleno, ze
adresare jsou to proto, aby se tak chranili uzivatele, kteri (hlupaci) by mohli
prelozit programy s jinym jadrem nez vyvojari Debianu zkouseli (trochu
si to odporuje s tvrzenim, ze by to melo byt jedno).
OK. Me to smysl dava.
Na druhe strane z dopisu v teto konferenci soudim, ze libc6-dev mi
prepiseje soubory, ktere patri k src. jadra. To my nejak nedava smysl.
Smim poprosit o vysvetleni?

--
S pozdravem
   Petr Snajdr