kompilace kernelu v Debianu

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 24 Nov 1999 11:00:17 +0100

Petr Snajdr napsal:
> On Wed, 24 Nov 1999, Petr Cech wrote:
>=20
>=20
> Asi budu zase za hlupaka, ale ja to porad nechapu. Ve FAQ je vysvetleno=
, ze
> adresare jsou to proto, aby se tak chranili uzivatele, kteri (hlupaci) =
by mohli
> prelozit programy s jinym jadrem nez vyvojari Debianu zkouseli (trochu

Trochu. Starsi verse libc (libc5 ..) pouzivaly linux/ a asm/. Nekdy (asi =
behem
1.3...) dochazelo k nejakym kixum, takze se davaly stabilni headry.

> si to odporuje s tvrzenim, ze by to melo byt jedno).

ano _melo_. U glibc2 programu by to nemel byt problem. Ted uz je to celke=
urovnane, ale pred rokem a pul, kdyz se pripravoval hamm, tak se pulka
programu patchovala, protoze pouzivala #include <linux/buh_vi_co.h>, coz =
ovsem
kolidovalo s definicemi v glibc. Navic spusta z nich vubec ty headry
nepotrebovala. Nebo dotycn definice byly korektne definovany v glibc.

> OK. Me to smysl dava.
> Na druhe strane z dopisu v teto konferenci soudim, ze libc6-dev mi=20
> prepiseje soubory, ktere patri k src. jadra. To my nejak nedava smysl.
> Smim poprosit o vysvetleni?

pokud smazete adresare /usr/include/linux a nahradite je symlinkem=20
/usr/include/linux -> /usr/src/linux/include/linux, tak pri odstraneni
libc6-dev sa nasleduje ten symlink avesele odstrani soubory, na ktere se =
pres
ten symlink dostane, tj. v adresari /usr/src/linux/include/linux. Pak pri
dalsi instalaci libc6-dev se vytvori adresar /usr/include/linux (protoze =
pri
odstraneni se zmaze i /usr/include/linux, jelikoz je soucasti toho baliku=
)
a v nem budou ty headry, ktere instaluje libc6-dev. Takze skoncite s head=
ry v
/usr/include/linux/* a doost promazanym /usr/src/linux/include/linux/*

				Petr =C8ech