X-server a cestina

Jiri Kastner jr. indy.j@seznam.cz
Fri, 26 Nov 1999 10:06:10 +0100

Pln ocekavani jsem si nainstaloval debian a dle navodu CZECH-HOWTO jsem si
nainstaloval i X-ka verzi 3.3.3.1, abych mohl v poklidu psat cesky, lec jsem
s podivem zjistil, ze hacky a carky mi to psat nechtelo. Takze mam dotaz:
Cim to, ze cestina pod X-kama mi nechce fungovat?
S pranim pekneho dne
Indy.

P.S.: Apropos, existuje graficka obdoba dselectu (mimo kpackage)?

Jiri Kastner

The  State  Institute  For  Protection  Of  Historical  Monuments
Dept. Archeology                                              Unit Domazlice
Haltravska 438, 344 11 Domazlice           tel.: +420189776089
CR
indy@arcom.cz                                               kastner@sascr.cz