X-server a cestina

Mirek Vojan mvoj@esw.enet.cz
Fri, 26 Nov 1999 11:05:35 +0100

Ja jsem nainstaloval Debiana z ceske distribuce, X-ka jsem tam nechal ty def
aultni. Jako manager pouzivam KDE. K tomu jsem soupnul balik
SKCZ-SLINK. Konzola je v pohode. X-ka jsou na tom divne. Cesky pisou kdyz zm
acknu SCROLL LOCK. To jsem zjistil nahodou, pak jsem to i nekde cetl. To byc
h jeste bral, ale prestaly mi jit pod X-kama vsechny tri ledky na klavesnici
. Takze nemam info o stavu numlocku a capslocku, coz uz mi teda vadi. Nemate
nekdo poneti com to???

Mirek