Linkovani baliku proti glibc2.1

David Kuzela kuzela@mbox.vol.cz
Sat, 2 Oct 1999 20:52:04 +0200

Ondrej Sury pise:
> potato je zalozeno na glibc2.1, tak co je na tom divneho?

Nic, jen jsem chtel vedet, jak to je. Prijde mi trochu zbytecne
programy, ktere to nevyzaduji linkovat s vyssi verzi -> uzivatele
slinku, kteri potrebuji jenom nekolik malo 1oo% aktualnich programu
si je musi kompilovat sami.

> jenom tak ciste ze zvedavosti, jake problemy vam to dela?  ktera
> verze ncurses?  psal jste to do debianiho bugtraqu?

Nepsal, nemam prilis casu to zkoumat. Nepredpokladam, ze chyba
bude v glibc nebo curses, binarky z debianiho ftpcka chodi.
Pokud si ale zkompiluji:

#include <curses.h>
void main(void){(void) initscr();endwin()}

tak to se to spadne na seg.fault. Zkousel jsem curses3.4 i
libncurses4. S glibc2 chodi O.K. Zkousel jsem gcc i egcs.

P.S.: priklad je psany z hlavy, doufam, ze jsem jmena fci nepopletl.
      Stejne se chovaly i priklady z libncurses-dev.
--
                                   David Kuzela