Linkovani baliku proti glibc2.1

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun, 3 Oct 1999 22:02:10 +0200

David Kuzela napsal:
>=20
>=20
> Nic, jen jsem chtel vedet, jak to je. Prijde mi trochu zbytecne
> programy, ktere to nevyzaduji linkovat s vyssi verzi -> uzivatele
> slinku, kteri potrebuji jenom nekolik malo 1oo% aktualnich programu=20
> si je musi kompilovat sami.

Cilem potato _neni_ distribuovat nove verse baliku do slinku, ale vytvori=
novou versi distribuce. Vite prece, ze slink na hrozne zastarale verse ba=
liku,
stary kernel, ... ;-)

>=20
> Nepsal, nemam prilis casu to zkoumat. Nepredpokladam, ze chyba=20
> bude v glibc nebo curses, binarky z debianiho ftpcka chodi.
> Pokud si ale zkompiluji:
>=20
> #include <curses.h>
> void main(void){(void) initscr();endwin()}=20
>=20
> tak to se to spadne na seg.fault. Zkousel jsem curses3.4 i=20
> libncurses4. S glibc2 chodi O.K. Zkousel jsem gcc i egcs.=20

BTW pro jakou versi glibc je zkompilena knihovna ncurses. glibc2 verse
ncurses bude padat s glibc2.1 (a naopak). Zkuste glibc-2.1 versi libc i
ncurses.

				Petr =C8ech