FTP: neviditelny list

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Mon, 25 Oct 1999 11:03:18 +0200

Zdravim,

mam velmi trivialni dotaz: Debian 2.1, chci provozovat ftp server s
anonymous pristupem. FTP uzivatel se zaloguje, v /home/ftp/ je Debianem
vygenerovany soubor welcome.msg (rw-r-r), ten se ovsem nevypise
(/etc/ftpwelcome funguje). Kdyz da uzivatel prikaz "ls" nebo "dir", nic se
nezobrazi (jako by zadne soubory neexistovaly). Muze vsak udelat "cd pub",
soubor ".message" se vypise. Zde je nekolik souboru ke stazeni, "get
soubor.zip" funguje, ale "ls" ani "dir" stale nic nezobrazuji.

/home/ftp/bin/ obsahuje 'ls', prava jsou nastavena podle 'man ftpd'.

Snazil jsem se RTFM, ale neco jsem musel prehlednout. Predem diky za
nakopnuti spravnym smerem.

Petr