Ponukam na adopciu: komunikacia so spravcom console-tools

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Tue, 21 Sep 1999 10:26:07 +0200

Caute,

kedze odchadzam, chcem odovzdat komunikaciu s Yannom Dirsonom, spravcom
baliku console-tools, co bude v Potate hlavny balik zaoberajuci sa
lokalizaciou konzoly (klavesnicove mapy a fonty) - jeho priorita bude
vyssia ako priorita doterajsieho baliku kbd.

co je hotove:
* slovenske klavesnice od SALa (Jan Ondrej) su uz v baliku
* czsk-keyb 2.02 pl3 su uz v baliku - ceske a slovenske mapy
* fonty tam su uz davno ;)

co este nie je hotove:
* preklad .pot suboru console-tools == preklad hlasok programu
  tu by som ocakaval, ak bude novy clovek z Ceska, aby poslal ziadost
  o preklad do slovenskej lokalizacnej konferencie (http://rak.isternet.sk)
  sk-i18n a naopak, teda musi udrziavat aj slovensky aj cesky preklad.
* dostal som ziadost o programatorske konzolove mapy zalozene na czsk-keyb
  to treba prediskutovat s autorom czsk-keyb (ziadost prisla od Jana Popelka
  japp@lux.nj.nec.com)
* slovenske klavesnice z RedHATu neboli davno updatovane - treba sa spytat
  SALa, ci ich upravoval od maja a pripadne poslat nove verzie do console-tools

osoby a obsadenie:
* autor baliku console-tools Yann Dirson (ydirson@multimania.com)
  vcelku komunikativny chlapik, s oblubou posiela slovenske pozdravy
  v mailoch, cim sa mu podarilo dokonale ma sokovat :-)))
  neodmietol ani jednu ziadost o vysvetlenie, alebo o zaradenie mapy
* autor klavesnic czsk-keyb Richard Sputa (Richard.Sputa@os3.os.ds.mfcr.cz)
  velmi dobre sa s nim spolupracuje, mapy opravuje/upravuje na pockanie
* autor RedHATovskych slovenskych klavesnic Jan Ondrej SAL (ondrejj@salstar.shadow.sk)
  takisto dobra komunikacia.

bezne prace spojene s udrzbou:
* sledovanie aktualnych verzii console-tools a ich zmien
* pri poziadavke na upravy klavesnic diskusia s ich autormi a zhoda na tom,
  ci je tato uprava ucelna. neodporucam ist 'proti' autorom a robit upravy
  na vlastnu past

Prosim, odpovede na moj mail AJ do konferencie.

Miro.
--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko@debian.cz, vasko@debian.sk