Ponukam na adopciu: komunikacia so spravcom console-tools

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
27 Sep 1999 19:29:20 +0200

Miroslav Vasko <vasko@ies.sk> writes:

> co este nie je hotove:
> * preklad .pot suboru console-tools =3D=3D preklad hlasok programu
>   tu by som ocakaval, ak bude novy clovek z Ceska, aby poslal ziadost
>   o preklad do slovenskej lokalizacnej konferencie (http://rak.isternet=
.sk)
>   sk-i18n a naopak, teda musi udrziavat aj slovensky aj cesky preklad.

Pokud vim, a vim to presne, protoze mi tu na disku lezi jedna verze
s datem "PO-Revision-Date: 1999-09-01 03:30+0200", tak prekladem=20
katalogu ke console-tools se zabyva Ji=F8=ED Pavlovsk=FD <pavlovsk@ff.cun=
i.cz>.
Takze novy spravce by se pripadne mel domluvit s nim.

Vlada
--=20
*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *