Ponukam na adopciu - komunikacia so spravcom X

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Tue, 21 Sep 1999 11:17:50 +0200

Caute,

kedze odchadzam, chcem odovzdat komunikaciu s Brandenom, spravcom
balikov XFree86. predpokladam, ze do Potata sa dostane verzia 3.3.5

co je hotove:
* poslal som absolutne minimalnu zaplatu locale.alias (upravene ceske aliasy)
  (takisto som dnes poslal "puritansku" zaplatu Vlada Michla)
* klavesnice cssk z baliku xkbsel 0.11 som takisto poslal
* Milan Zamazal vyraba z xkbsel Debianovsky balik - na prepinanie klavesnic v X

co este nie je hotove:
* treba dohodnut s Brandenom, aby zaplata locale.alias (ci uz puritanska verzia alebo
  rozsirena verzia) presla priamo do XFree86. toto nedokazal zabezpecit ani Stano Meduna.
  !!! KAZDU TAKUTO ZMENU TREBA _NAJPRV_ PREDISKUTOVAT TU A V SK-I18N !!! bez suhlasu
  Stana Medunu a Brandena sa nesmie uskutocnit absolutne nic. nesmieme pripustit,
  aby sa Xy v Debiane a v RedHate spravali inak.
  ak sa dohodne to, co pojde do XFree86 (== odsuhlasi Stano a Branden), treba Brandena
  poziadat, aby to poslal do XFree86. optimisti nech sa toho ani nechytaju. ak je Branden
  nekomunikativny, tak XFree86 je cierna diera na maily (staci sa opytat Stana)

  Stanov komentar:
  "Bol by som za vyziadanie si vysvetlenia od XFree86,
  ake je ich oficialne stanovisko a idey za celym
  locale.alias. Ak to spravi Branden, asi je vacsia
  nadej na odpoved ako u mna/Teba/Vlada/Milana."

* takisto treba poslat klavesnice cssk priamo do XFree86
* pripadna konverzia cssk na ine platformy ako i386 (rozmyslam o takej malej
  Alphe :-))) )
* prekonzultovat s Petrom Spatkom zmeny v navode na debian.cz a v Czech-HOWTO

osoby a obsadenie:
* spravca XFree86 Branden Robinson (branden@debian.org)
  ako kazdy spravca velkeho baliku v Debiane trochu nekomunikativny
  treba s nim komunikovat opatrne, na maily typu RTFM a blbe otazky
  zasadne neodpoveda.
  dokonca je schopny dat zaplatu pre 3.3.2.x do 3.3.3.x ;)
* autor novej zaplaty pre locale.alias Vladimir Michl (Vladimir.Michl@debian.cz)
  presadzuje rozsirenu zaplatu pre locale.alias s tym, aby tam bol este uvedeny alias
  pre uz neexistujuce Ceskoslovensko (priamo v XFree86)
* autor klavesnic cssk a clovek zodpovedny za sk/cz podporu v XFree86 v RedHate
  Stano Meduna (stano@eunet.sk). pre mna najvyssia autorita.
* autor navodu na pocestenie Xov na www.debian.cz Petr Spatka (spatka@debian.cz).

bezne prace spojene s udrzbou:
* sledovanie zmien v Debianovskych balikoch X - casto treba Brandena otravovat viac krat,
  aby sa rozhybal
* sledovanie konferencie sk-i18n na http://rak.isternet.sk. tu sa prejednavaju aj zmeny Xov
  v RedHATe
* udrzba klavesnic (== vsetky chyby posielat Stanovi a opravene verzie do Xov)
* sledovanie zmien originalnych XFree86 (hlavne sa to tyka lokalizacnych zmien v
  pripravovanych XFree 4.0)

Prosim, odpovede na moj mail AJ do konferencie.

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko@debian.cz, vasko@debian.sk