Iomega Zip a Debian

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Tue, 4 Apr 2000 08:04:44 +0200 (CEST)

On Tue, 28 Mar 2000, Martin Man wrote:

> trivka, staci prekompilovat kernel se scsi support, a pak ve "scsi
> devices" dat ppa a imm jako moduly, ppa je udajne pro starsi zipky, imm
> pro novejsi, nicmene sem tu novejsi u nas v cr este nevidel..
>
> samosebou je treba taky podpora pro paralel port, nejlepe natvrdo do
> kernelu, ne jako modul (jinak se ppa a imm v xconfigu nevysviti)...
>
> no a pak uz jen modprobe ppa a v syslogu se musi objevit
> sda: blablabla (popr. sdb, kdyz pouzivate scsi i jinak)
> sda0: blablabla...

Ja davam kompiluji vse jako moduly (SCSI, SCSI disk, ZIP (ppa, imm),
parport). Pak do /etc/modutils/modconf pridam

options parport_pc io=0x378 irq=7

a do /etc/modutils/aliases

alias scsi_hostadapter ppa
alias block-major-8 sd_mod

po zadani update-modules se zmeny promitnou.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *