vyrobit Packages

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 04 Apr 2000 16:58:21 +0200

Zdravim,

jednoduchy problem: platime za prenesene megabajty. Ja si obcas udelam
apt-get upgrade, stahnu mnoho MB, zaplatime. Potom nekdo dalsi z office
prijde a chce taky apt-get upgrade. Ja mam v /var/cache/apt/archive/
vsechny soubory, ktere ted potrebuje on. Jak je znovupouzit?

Dneska jsem se pokusil rucne vyrobit Packages (pomoci dpkg-deb -e a
pospojovani control files s pridanim radky Filename: jmeno baliku), ale
mam krute nejasnosti ohledne /etc/apt/sources.list. I kdyz jsem sachoval
s file: pomerne dlouhou dobu, nedokazal jsem mu nasimulovat vsechny ty
dists/stable/main/binary-i386 cesty. Vysledkem je, ze apt-get install
rika, ze vsechno  odinstaluje, ale nic noveho  nenainstaluje. Ze jako
nejsou  zadni instalacni kandidati.

Jeste podotykam, ze v  tom svem /var/cache/apt mam smesku  vseho
mozneho  z ruznych polooficialnich  zdroju .deb, jako napr. novejsi
GNOME, X a ted  do toho jeste i unstable potato libc a dalsi veci.

Otazka: neni  nahodou nejaky nastroj  na znovupouziti souboru ve
/var/cache na jinem  stroji? Neni-li, je moje cesta s rucnim vytvarenim
Packages  spravna? Je-li, jak nastavit sources.list, aby i  ostatni
zde  mohli apt-get upgradnout ze souboru v moji cache?

Diky

Petr