vyrobit Packages

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 4 Apr 2000 17:35:07 +0200

Petr Stehlik napsal:
> Zdravim,
>=20
> jednoduchy problem: platime za prenesene megabajty. Ja si obcas udelam
> apt-get upgrade, stahnu mnoho MB, zaplatime. Potom nekdo dalsi z office
> prijde a chce taky apt-get upgrade. Ja mam v /var/cache/apt/archive/
> vsechny soubory, ktere ted potrebuje on. Jak je znovupouzit?

tak bud rucne dpkg -i :)), nebo

> Dneska jsem se pokusil rucne vyrobit Packages (pomoci dpkg-deb -e a
> pospojovani control files s pridanim radky Filename: jmeno baliku), ale

dpkg-scanpackages
melo by fungovat
cd /var/cache/ap/packages; dpkg-scanpackages . /kde/je/override.potato ./=
 > Packages
deb file:/var/cache/apt/ packages/

nebo tak nejak. Presne si to napamatuju - podivejte se do vysledneho Pack=
ages.
override.potato je v adresari indices/ na mirroru - funguje to i bez nej
(/dev/null je vhodna volba)

> mam krute nejasnosti ohledne /etc/apt/sources.list. I kdyz jsem sachova=
> s file: pomerne dlouhou dobu, nedokazal jsem mu nasimulovat vsechny ty
> dists/stable/main/binary-i386 cesty. Vysledkem je, ze apt-get install
> rika, ze vsechno  odinstaluje, ale nic noveho  nenainstaluje. Ze jako
> nejsou  zadni instalacni kandidati.
>=20
> Jeste podotykam, ze v  tom svem /var/cache/apt mam smesku  vseho
> mozneho  z ruznych polooficialnich  zdroju .deb, jako napr. novejsi
> GNOME, X a ted  do toho jeste i unstable potato libc a dalsi veci.=20

apt-move je nastroj na vytvoreni lokalniho "mirroru" z baliku v cachi. Ni=
kdy
jsem ho nepouzil, ale zkuste se na to podivat.

> Otazka: neni  nahodou nejaky nastroj  na znovupouziti souboru ve=20
> /var/cache na jinem  stroji? Neni-li, je moje cesta s rucnim vytvarenim

viz. vyse. Pak akorat spravne natavit sources.list

> Packages  spravna? Je-li, jak nastavit sources.list, aby i  ostatni=20
> zde  mohli apt-get upgradnout ze souboru v moji cache?

zalezi na tom, jak budete dane soubory exportovat. ftp, http, nfs
Proste spravne nastavit, tj. pozorne precist sources.list(5) a chybove hl=
asky
apt-get - hlavne to, jaky soubor se snazi stahnout a podle toho doupravit.

				Petr =C8ech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz