GNOME v Potatu/dyn. knihovny?

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 19 Apr 2000 15:53:25 +0200

Zdravim,

mel jsem slink, ale zacal jsem davat apt-get install libc6 a tak, a
zachutnalo mi to, az jsem nakonec udelal i apt-get gnomba a s ni prijelo
cele nove GNOME a jine veci. Ted jsem si chtel dat Gnumeric, ale on
chtel s sebou vzit gnome-print a ten nesel zkonfigurovat, protoze
potreboval libslang-1.2.2, zatimco ja mel uz v systemu jen
libslang-1.3.9.

Zkousel jsem nainstalovat libslang-1.2.2, dpkg psal "preparing to
downgrade" a pak to cele nekam odeslo do kytek.

Takze jsem se chtel zeptat na veci:

1) funguje nekomu Gnumeric (a AbiSuite, kdyz uz jsme u toho) z frozen
potata?

2) v systemu nemuzou byt dve ruzne libslang najednou?

3) proc kazdy program potrebuje nejake knihovny, ktere vzdycky nemam?
Treba ted jsem stahl netscape.tar.gz a on chtel libneco-1.1.2 a ja uz
jsem mel libneco-1.1.3, takze nic nebylo. Celkem dost me to stve (platim
za kazdy, i zbytecne stazeny megabajt).

Mozna, ze jen neco zasadniho nechapu ohledne dynamicky nahravanych
knihoven, takze mi kdyztak poradte. Diky.

Petr