Ako instalovat debianovske baliky do Corel Linuxu

Matej Forman m.forman@wb.utwente.nl
Sat, 29 Apr 2000 16:35:54 +0200

Xeon wrote:

> Mam nainstalovany Corel Linux 1.0 a chcel by som do neho instalovat nejake
> baliky z Debian GNU Linuxu 2.1. Ako na to? Skusal som dselect, ale som z
> toho jelen. Vzdy sa nieo pokazi. Skusal som aj Corel Update, ale tiez mi
> vzdy vypisuje Instalation Failed. Prosim poradte mi niektro.

Mam taky corel linux :+( a funguje to :+). pokud hlasi Installation
failed, patrne je problem
s dependency. Corel Update je jenom hezka grafika k debianovskemu
spravci
baliku dpkg (viz man dpkg). Postupem casu pouzivam uz jenom dpkg, ktery
poskytuje vice moznosti jak mit kontrolu nad baliky. takze co se
nepovedlo nainstalovat, navrhuju
dpkg --status [nazevbaliku] a hned clovek vidi.
matej