Ako instalovat debianovske baliky do Corel Linuxu

Radovan Garabik garabik@melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
30 Apr 2000 17:28:12 GMT

Xeon <sunnyday@gmx.ch> wrote:
 : Mam nainstalovany Corel Linux 1.0 a chcel by som do neho instalovat nejake
 : baliky z Debian GNU Linuxu 2.1. Ako na to? Skusal som dselect, ale som z
 : toho jelen. Vzdy sa nieo pokazi. Skusal som aj Corel Update, ale tiez mi
 : vzdy vypisuje Instalation Failed. Prosim poradte mi niektro.

ja som nainstaloval corel linux 1.1 a instalovat *.deb isli bez problemov.
do /etc/apt/sources.list som dal adresy debianu a fungoval ako dselect,
apt-get, tak aj Corel Update.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |