pdfcslatex a potato

Hans Ginzel Hans@kolej.mff.cuni.cz
Sat, 12 Aug 2000 10:23:27 +0200 (MET DST)

> Zdravim
>
> Muzu se zeptat, jak to vypada v s pdfcslatexem v potato? Zkousel jsem potato
> i woody a nic. Co je treba udelat pro to, aby fungoval?

   Vygenerovat format, pokud funguje pdftex.

	$ cd /tmp/
	$ pdftex --ini cslatex.ini
	$ mv cslatex.fmt pdfcslatex.fmt
	$ mv cslatex.log pdfcslatex.log
	$ su
	password:
	# mv pdfcslatex* /usr/share/texmf/web2c/
	# cat >/usr/bin/pdfcslatex <<EOF
	#!/bin/sh
	exec pdftex -fmt pdfcslatex --translate-file=il2-cs.tcx $*
	EOF
	# chmod a+rx /usr/bin/pdfcslatex
	# texhash

  Mozna, ale bute muset predtim odstranit babel. Ono se nejak
pomezinarodneni v babelu v LeTeXu nejak nemo rado s pocestenim CsLaTeX.

	# cd /usr/share/texmf
	# mkdir removed
	# mv tex/babel removed
	# texhash

   Mozna nekde je preklep, nebo chyba v ceste. Ber to jako navod --
neaplikuj vyse uvedene bezmyslenkovite.

	Prijemny weekend preje

					Hans