Reinstalacia libc

Ronald Pupala ronybb@bb.telecom.sk
Mon, 14 Aug 2000 21:33:10 +0200

------=_NextPart_000_009C_01C00637.3E738560

Ahojte !

Stala sa mi v zhone nemila vec. Chcel som reinstalovat libc6-dev na =
woody-m, pretoze z povodnych som mal prelinkovane /usr/include/linux a =
/scsi a /asm a tusim este /net do adresara =
/usr/src/kernel-source-2.4.0-test6. Ale toto jadro som chcel este len =
prvy krat skompilovat, ale kedze nema include adresar(kernelovy vyvojari =
dostali asi rozum), chcel som si povodne include z libc6-dev obnovit. A =
nedaval som pozor, a namiesto "dpkg --purge --force-depends libc6-dev" a =
nasledneho "apt-get install libc6-dev" som vykonal bez sledovania =
vyhrazok "dpkg --purge --force-depends libc6".
No a na "apt-get install libc6" som sa uz nedostal :-) .=20
Prosim Vas o radu. Mam upgradovany system na woody-ho, robil som to po =
vytacanej linke z potatoCD, ktore som mal vyrobene niekedy v aprili =
2000. Ak to nemusim urobit este raz, rad by som to neopakoval.Dalsi =
upgrade z neho na woody-ho, je pre mna dost draha zalezitost, iste =
uznate.=20
       Ja viem "za blbost sa plati", ale postup som si zvolil v ramci =
svojich vedomosti, ale tu chybu som urobil z nepozornosti.
A este nieco. Ako sa vyjadril Branden o XFree-4.0 ? To som pochopil, ze =
v potate nebude, a ze caka na vydanie dalsej verzie koli vychytaniu =
much, ale nepochopil som ci urobi deb packages z 4.0.1, alebo az z 4.1

Dakujem za pripadnu pomoc(majte sucit s blbcami) a prajem prijemny =
vecer.

Ronald(spolocensky)

Rony(familiarne)
ronybb@bb.telecom.sk

------=_NextPart_000_009C_01C00637.3E738560

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Ahojte !

Stala sa mi v zhone nemila vec. = Chcel som=20 reinstalovat libc6-dev na woody-m, pretoze z povodnych som mal = prelinkovane=20 /usr/include/linux a /scsi a /asm a tusim este /net do adresara=20 /usr/src/kernel-source-2.4.0-test6. Ale toto jadro som chcel este len = prvy krat=20 skompilovat, ale kedze nema include adresar(kernelovy vyvojari dostali = asi=20 rozum), chcel som si povodne include z libc6-dev obnovit. A nedaval som = pozor, a=20 namiesto "dpkg --purge --force-depends libc6-dev" a nasledneho = "apt-get install libc6-dev" som vykonal bez sledovania = vyhrazok=20 "dpkg --purge --force-depends libc6".
No a na "apt-get install = libc6" som sa=20 uz nedostal :-) .
Prosim Vas o radu. Mam upgradovany = system na=20 woody-ho, robil som to po vytacanej linke z potatoCD, ktore som mal = vyrobene=20 niekedy v aprili 2000. Ak to nemusim urobit este raz, rad by som to=20 neopakoval.Dalsi upgrade z neho na = woody-ho,=20 je pre mna dost draha zalezitost, iste uznate.
       = Ja viem=20 "za blbost sa plati", ale postup som si zvolil v ramci svojich = vedomosti, ale tu chybu som urobil z nepozornosti.
A este nieco. Ako sa vyjadril = Branden o=20 XFree-4.0 ? To som pochopil, ze v potate nebude, a ze caka na vydanie = dalsej=20 verzie koli vychytaniu much, ale nepochopil som ci urobi deb packages z = 4.0.1,=20 alebo az z 4.1

Dakujem za pripadnu pomoc(majte = sucit s blbcami)=20 a prajem prijemny vecer.

Ronald(spolocensky)

Rony(familiarne)
ronybb@bb.telecom.sk

------=_NextPart_000_009C_01C00637.3E738560--