potato na DVD. (fwd)

Ladislav Dobias L.Dobias@sh.cvut.cz
Tue, 22 Aug 2000 14:16:06 +0200 (CEST)

---------- Forwarded message ----------
From: Marian Cavojsky <cavojsky@soria-grey.sk>

D=F2a Ut, 22 aug 2000 ste (Ladislav Dobias) nap=EDsali:
> USA. Nevim, zda ma jiz nekdo neco takoveho i v CR. Tyto
> mechaniky ale vypaluji media, ktera by snad mela jit cist v
> DVD-ROM.
>=20

Vdaka za informaciu.

Mal by som este jednu otazku.

Je to asi mesiac co som stiahol cele 'potato' po z miroru ftp.tuke.sk. Ke=
prislo oznamenie o tom, ze potato je oficialne releasnute, som si stiahol
subor ls-lR, aby som si stiahol len tie subory, ktore su novsie. Ked som
to zacal porovnavat, som zistil, ze maloktory subor, je ten isty. niekedy
ich mam mladsie ja niekedy na mirore. Niekde je rozdiel par hodin, niekde
niekolko dni, ale vsetky, ktore som kontroloval, mali rovnaku velkost.
Nerad by som to stahoval znovu, trvalo mi to 2 tyzdne, ale zase nie som
schopny zistit ci tie subory mam aktualne, a ktore mam aktualne.

Je na to nejaky sposob, ako to zistit, a urcite sa nepomyli=BB?

Vdaka.

--=20
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk