potato na DVD. (fwd)

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Thu, 24 Aug 2000 10:14:16 +0200

On Tue, Aug 22, 2000 at 02:16:06PM +0200, Ladislav Dobias wrote:
> [...]
Ked
> [...]
> to zacal porovnavat, som zistil, ze maloktory subor, je ten isty. nieke=
dy
> ich mam mladsie ja niekedy na mirore. Niekde je rozdiel par hodin, niek=
de
> niekolko dni, ale vsetky, ktore som kontroloval, mali rovnaku velkost.
> Nerad by som to stahoval znovu, trvalo mi to 2 tyzdne, ale zase nie som
> schopny zistit ci tie subory mam aktualne, a ktore mam aktualne.
>=20
> Je na to nejaky sposob, ako to zistit, a urcite sa nepomyli=BB?

Zdravim,

takto to porovnavat nie je celkom prijemne, lepsie je vyuzit dostupne
mnohonasobne lepsie prostriedky, myslim hlavne na rsync ...

debian na ftp.tuke.sk je dostupny cez modul debian, takze adresa v rsync
prikaze bude ftp.tuke.sk::debian/dists/potato/

rsync ma tu velku vyhodu, ze dotaha len rozdiely, takze netreba vsetko na=
novo
tahat (s vyhodou sa to pouziva hlavne pri vytvarani iso imidzov CDciek, k=
ed
najprv sa vytvori pseudo-imidz a potom sa rsyncuje s nejakym oficialnym n=
nejakom servri - vysledkom je to, ze namiesto 650 mega sa taha len 6 mega=
!!!)

ak su nejake dalsie otazky, sem s nimi :-)

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE