NVIDIA_GLX

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 13 Dec 2000 18:31:46 +0100

Zdar,

je tu nekdo, kdo by jako ja zkousel nainstalovat NVIDIA_GLX-0.9-5 na
Debian? Hrozne by me zajimalo, jak to udelat, aby to fungovalo. V
dokumentaci Nvidia pise, ze je hlavne potreba zbavit se vsech zbytku
MesaGL. Kdyz ale dam dpkg -r mesag3, tak to kvuli zavislostem
odinstaluje v podstate cele X-Windows, coz mu nechci dovolit. Kdyz teda
jdu cestou prejmenovavani vsech MesaGL souboru "libGL*" a linkovani
Nvidia souboru na jejich jmena, tak to konci s "Signal 11", protoze
libGL.so.1.2.0 (Debiani MesaGL, asi 1.3MB) je zrejme trosku jina nez
libGL.so.1.0.5 (Nvidia, asi 180 kB). Tento postup byl doporuceny napr.
na TomsHardware, kteryzto ma Suse a jaksi mu to jelo.

Cele to podstupuji ze dvou duvodu: jednak chci rozjet Xv (coz by na Riva
TNT snad melo jit) kvuli xine (prehravac DVD), a druhak bych rad videl
fungovat ssystem, coz je zrejme predstupen pred Quake3 a podobne
uzitecnosti, kvuli kterym musim jeste porad rebootovat do Windows.

Predem diky za tipy ci rady.

Petr