NVIDIA_GLX

Milan Zamazal pdm@zamazal.org
16 Dec 2000 19:46:36 +0100

    PS> Zdar, je tu nekdo, kdo by jako ja zkousel nainstalovat
    PS> NVIDIA_GLX-0.9-5 na Debian?

Ano.  Bohu=beel jsem kartu odpov=eddaj=edc=edho v=fdrobce tak=e9 koupil, a=
=be
dodate=e8n=ec jsem zjistil, =bee neposkytuje ani nepodporuje free drivery p=
ro
3D akceleraci. :-((  Nicm=e9n=ec ty jejich drivery mi funguj=ed.

    PS> Kdyz ale dam dpkg -r mesag3, tak to kvuli zavislostem
    PS> odinstaluje v podstate cele X-Windows, coz mu nechci
    PS> dovolit. Kdyz teda jdu cestou prejmenovavani vsech MesaGL
    PS> souboru "libGL*" a linkovani Nvidia souboru na jejich jmena, tak
    PS> to konci s "Signal 11", protoze libGL.so.1.2.0 (Debiani MesaGL,
    PS> asi 1.3MB) je zrejme trosku jina nez libGL.so.1.0.5 (Nvidia, asi
    PS> 180 kB). Tento postup byl doporuceny napr.  na TomsHardware,
    PS> kteryzto ma Suse a jaksi mu to jelo.

Mn=ec to jede tak=e9.  P=f9vodn=ed libGL jsem zcela odstranil, proto=bee ji=
nak ji
ta potvora ldconfig pou=beije i=a0p=f8es jej=ed p=f8ejmenov=e1n=ed.  Co p=
=f8esn=ec skon=e8=ed
se signal 11?  U=be ten ldconfig?

Milan Zamazal

--=20
SomeProgrammersLikeWritingLikeThis.However,IDontThinkThisFormOfCommunicatio=
nIs\
AGoodIdea.IApologizeToAllWhoCantReadMyTextsWrittenInAClassicStyle.