NVIDIA_GLX

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Mon, 18 Dec 2000 09:37:09 +0100

>     PS> Zdar, je tu nekdo, kdo by jako ja zkousel nainstalovat
>     PS> NVIDIA_GLX-0.9-5 na Debian?
> =

> Ano.  Bohu=BEel jsem kartu odpov=EDdaj=EDc=EDho v=FDrobce tak=E9 koupil=
, a=BE
> dodate=E8n=EC jsem zjistil, =BEe neposkytuje ani nepodporuje free drive=
ry pro
> 3D akceleraci. :-((  Nicm=E9n=EC ty jejich drivery mi funguj=ED.

mne uz taky, ale musel jsem v os-registry.c toho kernel modulu vypnout
AGP, jinak mi Xka koncila boot s hlaskou "FAILED TO ALLOCATE DMA
CHANNEL".

> Mn=EC to jede tak=E9.  P=F9vodn=ED libGL jsem zcela odstranil, proto=BE=
e jinak ji
> ta potvora ldconfig pou=BEije i p=F8es jej=ED p=F8ejmenov=E1n=ED.  Co p=
=F8esn=EC skon=E8=ED
> se signal 11?  U=BE ten ldconfig?

toto byl muj mocny omyl - ze zacatku jsem totiz mocne editovatl
/etc/X11/XF86Config, povoloval jsem tam driver nvidia a moc se divil,
proc mi to nefunguje a GL veci (ssystem) padaji s Signal11. Az po (dost
dlouhe) chvili jsem prisel na /etc/X11/XF86Config-4, a potom jsem koncil
s tim DMA CHANNELem. Celkem tri dny laborovani a tisice vytrhanych
vlasu. Skoda, ze linux-bugs@nvidia.com jsou takovi ignoranti.

Petr