NVIDIA_GLX

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Sun, 17 Dec 2000 22:03:14 +0100 (CET)


Ja osobne mam vyzkouseny nasledujici postup:
1. vytvorit modul pro jadro a nainstalovat ho
   - je potreba balik NVIDIA_KERNEL
   - prikazy make a makedavice vytvori prislusny modul a zarizevi v
/dev/nvidia0
   - mam pocit ze modul se nevytvori spravne (je bez pripony *.o), proto
je ho potreba prejmenovat - naljdete ho v /lib/modules/vase_jadro/video,
je potreba prejmenovat NVdriver na NVdriver.o
   - zavest modul do jadra (napr. pomoci 'modconf')

2. nainstalovat binarni ovladace pro Xka
   - je potreba NVIDIA_GLX
   - nainstalovane xlibmesa
   - tam, kde mate rozbalene NVIDIA_GLX spustit make a asi i make install
(tohle nevim, sam jsem to instaloval z puvodniho rpm baliku pres alien do
deb baliku a odtud teprve instalace)
   - mely by se prekopirovat soubory (viz soubour Makefile)

3. zaverecna uprava
   - vyeditovat /etc/X11/XF86Config-4 Section "Device" misto Driver "nv"
napsat Driver "nvidia"
   - smazat nebo zazalohovat /usr/libGL.so.1.2
   - upravit symbolicke odkazy libGL.so a libGL.so.1 na prislusny soubor
(mel by to byt libGL.so.1.0.5)
   - z /usr/X11R6/lib/modules/extensions smazat nebo zazalohovat
libGLcore.a a libglx.a
   - vytvorit (pokud neni) symbolicky odkaz libglx.so na prislusny
soubor (mel by to byt libglx.so.1.0.5

4. restart Xek

To je snad vse. Pri kazdem dalsim upgrade je potreba pouze smaznout ty tri
soubory a upravit symbolicke odkazy. Staci na to nejaky skriptik.

P.S. Tohle mam vyzkousene s Woodym. Pokud mate Xka ve verzi 3.3.x odkazuji
na utah-glx.sourceforge.net, kde lze najit link i na debianovske baliky.
Bohuzel ovladace maji v sobe chybu (to ma na svedomi NVIDIA, jde o puvodni
open source ovladace, ktere byly vydany s chybou), coz zpusobuje tezky pad
systemu v nekterych rezimech (konkretne bzflag pri autodetekci hardware
apod.).

						Vladimir Lanik